2011. december 24., szombat

Köszönet és Bevezetés

Ugye milyen ügyes Laura lányom van?! Kaptam egy saját blogot Karácsonyra. Amit nagyon-nagyon köszönök Neki!

Van végre egy blogom! És milyen jól néz ki! Nekem legalábbis igen tetszik. Vidám, színes, hangulatos - az én lányomnak van érzéke az ilyesmihez! Ja és mintha kicsit ismerne is engem...:-)

Most már csak fel kell nőnöm ehhez a feladathoz...

Egy - szerintem - ide illő fotóm már van is készenlétben... Ez volnék én... Helstáb Zsolt, 47 éves, amúgy épületgépész mérnök. De ez a blog véletlenül sem a szakmámról fog szólni!


Ezt a blogot ugyanis arra szeretném használni, hogy kulináris élményeimet megosszam a hasonló indíttatású emberekkel.

Szeretem bizony a finom ételeket és a jó borokat - ezekről szeretnék néha véleményt nyilvánítani - és ha bárkinek kedve támad hozzászólni, akkor azt örömmel veszem, legyen az pozitív vagy negatív észrevétel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése